2010. szeptember 12., vasárnap

Sír a telefon...

Ma délután egyszer csak rám tört a rosszkedv. A semmiből csapott le. Aztán eszembe jutott egy rég dal, a címben szereplő, ami tovább fokozta a letargiát. Pedig érdekes a története a szám és köztem létrejött kapcsolatnak.
Kis srác voltam, mikor a rádióban nap mint nap lehetett hallani. Állítólag, elmondásból tudom, egyszer elsírtam magam, pedig nem is értettem a lényegét. Aztán talán pont ezért is, már nagyon untam, meg hogy naponta hallottam. Később a kilencvenes évek elején valamilyen vizsgára készülve, úgy emlékszem a Calypso rádióban szólva jutott el a fülembe újra és már az elmémbe is... Akkor figyeltem fel a tartalomra, és összeszorult a gyomrom, fájt a szívem. És nem is olyan rég, volt egy tv-műsor, ahol újabb feldolgozásban láttam... Megkönnyeztem.
Most sírhatnékom van. :(
De nem ettől a daltól, hanem a negatív hangulattól, amitől ez is az eszembe jutott...


2 megjegyzés:

dorottya írta...

Én nem ismertem ezt a számot !
Ez a pasi a börtönből szabadult a szám szerint ????

Hungarian betyár írta...

Nem tudom ki a külföldi eredeti, de magyarul a Koós énekelte anno. Azért nem ismerted, mert Te vagy a Kicsi! :)
Amúgy, hogy miért nem volt velük, passz, de az is egy alternatíva.
:)