2009. szeptember 25., péntek

BlackBarry (Storm vagy a Bold?)


Húúú! Ma kezembe akadt egy BlackBerry Storm. Úgy éreztem magam, mint egy kisgyerek a játékboltban...Forgattam, nézegettem...Tetszett! De ami furcsa volt benne, az a mérete. Nagy! Súlya is van, ami nem baj, mert nem tűnik játéknak. Nagyon okos kis kütyü! Teljesen érintőképernyős és még valami, ha az ujjunkat húzzuk a képernyőn, azzal csak a cursort mozgatjuk és most jön a java, le kell nyomni a képernyőt a kijelölésen, akkor lép a kért funkcióra. De az érintőképernyő le is nyomódik, hogy érezzük a műveletet! De mégis, pont emiatt, vagyis, hogy nincs rajta a BlackBerrytől megszokott billentyűzet nem tűnt "FeketeSzedernek". És ha már csúcstelefon, akkor wifi lehetne benne. De ez már csak szöszölés! Akkor itt a BlackBerry Bold, amiben található wifi, a cégtől megszokott billentyűzet és forma is szedres.
Ettől függetlenül, nehezen tudtam a "vihart" visszaadni...

ps.: Mielőtt megsér
tődik, megdicsérem az én kis BlackBerry Pearl-emet!!!

Nincsenek megjegyzések: