2010. január 27., szerda

Repül az idő...


Ma 5. egész napja, hogy látogatásom teszem balgáknál. Gyorsan telnek így a napok. Ma a reggeli(?) vásárlás után Oostende volt az uticél... Minden szép és jó lett volna, ha nem lett volna ritka hideg itteni viszonylatban. Ráadásul hideg szél fújt a tenger felől és mivel ez nem a karibi nagy víz, még jobban lehűtötte a levegőt. Amúgy nagy problémát nem okozott, mivel Húgommal voltam kettesben és itt januári leárazások vannak, 50-70%, sokat nem fagyoskodzunk az utcán... Megfigyeltem azért itt is vannak agyatlanságok, mint pl. az édességboltok belső rózsaszín világítása. Nem lehet felemelő egész nap ilyen fényviszonyok közt dolgozni!
Na de ez legyen a legnagyobb bajuk...
Még ilyen időjárásban is sokan kerékpároznak, bár ma láttam egy-két elgyötört, "fagyhalál" állapotához közelítő arcot! Minden elismerésem az övék, mert gondoljunk csak bele, otthon Magyarországon biztos hülyének néznék őket! Ja! A legtöbb kerékpár itteni új ára forintosítva magasabb, mint az otthon futó "roncs" autóké... De ez más lapra tartozik, ellenben találtam egy idevágó csodát, egy világoskék balga parasztbiciklit...

2 megjegyzés:

dorottya írta...

Ez a bringa tetszik nekem ! :)

Hungarian betyár írta...

Akkor ássál, azaz lopj egyet magadnak! :)