2009. augusztus 13., csütörtök

Szabadnap

Hurrá! Pihenés! Gondoltam még reggel, aztán elrohantam bankolni. Hazafelé jövet
Faterka csörgetett meg, hogy szeptember 5-én ki kellene utaznia Balgiumba Húgomékhoz, azaz tegyek még a számlámra pénzt, a rep.jegy vásárláshoz. Aha?!? Már visszaúton voltam. A kaki kezdte elönteni az agyamat, hogy utána elhajíthassam. Mérgemben letolattam a búrámat,így most nem lobog a hajam. Itthon oszt-poszt megnéztem a lehetőségeket és találtam is időpontot oda is és vissza(?) is. Ezt megelőzően, még hajba kaptunk, bár ez az én esetemben most nem áll fenn haj hiányában. Végül is Húgicámnak is megfelelt az időpont, így a jegy megvásárlásra került. Kedélyek lehiggadása után látogatást tettem a tuskó áruházban vásárlás céljából. Végre sikerült patronfeltöltő szettet kapnom a nyomtatóhoz. Ennek örömére kinyomtattam a röpjegyeket, Faternak kreáltam új névjegyet, valamint a PanziJóskának is ami kellett...
És eljutottam idáig, hogy mindezt megosszam mindegykivel.
Phenés? Ha-ha!!! Reggel bankolhatok megint!
Kedvem? Ilyen:




ps.: Találtam a "jútyub"-on valamit. Szerintem ÁLLAT!


(Shakira Featuring Danzig "Hips Don't Lie")


Nincsenek megjegyzések: