2010. december 22., szerda

Shopping

Két nappal Szenteste előtt, gondoltam meglepem magam ha már egyedül karácsonyozom és úgy is lejár az alkohol moratóriumom. Felkerekedtem hát és elmentem az Asia (csing-csung) Centerbe, ahol pont egy hete jártam megbízatásból és kiszúrtam, hogy van a régi nagy kedvencem, Jack Daniel's. Vettem is egy kisebb üveggel, jó lesz majd elszopogatni.
Célirányosan vásároltam, nem "köszörültem", de azt a rohanás közben észrevettem, hogy mennyire megváltozott ez a hely is. Régebben azért ki lehetett fogni egy-két jobb cuccot, de most már a Made in Bóvli címkét nyugodtan ki lehetne rá aggatni.
Célirányosság ide vagy oda, azért kiszúrtam egy régies kinézetű csatos kávétartót, gyorsan megvettem azt is! Furcsa, de egyre jobban tetszenek az ilyen dolgok.

Egy hete alig lézengtek az emberek, most mintha terelték volna őket! Persze, utolsó előtti nap lévén sokakban most tudatosult, hogy ideje lenne ajándék után nézni!
Viszont tettem egy megfigyelést! Mint minden bevásárlóközpontban, itt is megfigyelhetőek a "plázacicák".

De az itteniek nem a megszokott sokat látott fajta, hanem a cicakorból kiöregedettek, vagy a plázacica képzőbe járó tizenévesek. Lehet, hogy a fent leírt címke miatt?

Nincsenek megjegyzések: