2010. december 30., csütörtök

Összegzés

Megint év vége! Egyre gyorsabban érünk minden évfordulóhoz. Arra gondoltam, hogy összegezzem ezt, a mindjárt elmúló évet. De mit elemezzek rajta? Olyan gyorsan eltelt! Lehetett volna sokkal jobb, de akár rosszabb is.
Ahogy kezdődött, hát azt nem kívánom senkinek! (Talán az ellenségeimnek! Hogy vannak? Kinek nincsenek!? Csak az őszinte beismerés hiányzik.) Szóval az év elején kaptam az élettől, na meg egy személytől egy nagy "pofont"! Inkább a lelkem, az érzéseim, nem pedig a fizikai mivoltam, de talán az sokkal jobb lett volna! És ez a tett determinálta az egész évemet...
Persze, voltak kellemes, jó pillanataim is. Mint például balgaföldi kalandjaim, új ismeretségek, egyéb, kisebb-nagyobb sikerélmények. Ilyen például a fogyókúrám is. Személyre szabtam magamnak és ha nem is grandiózus a hatás, de látványos. Érzem is, meg mondták többen... (Épp a napokban mondta egy fiatal, szemtelenül fiatal lány, hogy mennyivel jobban nézik ki, mint egy fotón tizenegynéhány éve, mikor még sovány voltam)
Gondolkodtam rajta, hogy legyen-e újévi fogadalmam, de úgy döntöttem, hogy nem. Minek? Az csak tényleg arra van, hogy megszegjük, meg az igazság az, hogy amikor ilyet cselekedtem, akkor abból semmi nem valósult meg, vagy csak a felszín, a látszat. Az meg hazugság!
Viszont, hogy lassan 40 éves leszek, ha megérem , meg kellene állapodnom végre. Föltehetném a költői kérdést, hogy minek arra a "kis" időre, de talán már lehiggadtam és az érzelmi biztonság nem ártana... Na mindegy! Ez nem kívánságműsor tudom....
Hmmm... Kinézek az ablakon, havas az udvar, igazi téli hangulatú szürkeség (nem őszi), szépnek mondható, de hideg, nagyon hideg... Rég volt ilyen zimankós év végénk!



De talán ez a normális, azaz a tél legyen tél és minden évszak olyan, mint amilyennek lennie kell! Hogy ez most jó előjel? Passzolom a kérdést. Mondhatnám, hogy biztató, ha kevésbé lenne fagyos a mindenség.
Ezúton kívánok mindenkinek eredményekben gazdag Boldog Új Évet!

(Lehet "betűzni" :))) )

Nincsenek megjegyzések: