2009. december 27., vasárnap

Álomkór

Tegnap álomkór volt rajtam. Átaludtam a délután és kis fennlét után, az éjszakát is! Ezek szerint volt alváshiányom... Ráadásul olyanokat álmodtam, hogy... Például gyerek vagyok még és a régi újpalotai lakásban, a gyerekszobában nézzük a Jamie és a csodalámpa című rajzfilm egyik epizódját a Húgommal... Miért pont azt, nem tudom, de egy biztos, hogy annak idején szerettük. Bár mostanság már kimondottan idegesítenek a mesék, azért íme egy rész ebből a rajzfilmből. (legyen ideges más is... hi-hi!)


Más! A Discoveryn van egy sorozat, a Time Warp (amikor az idő megáll). Lényege, hogy nagy sebességű kamerával vesznek fel eseményeket és visszanézve normál sebességen, olyan dolgokat lehet látni, amit szabad szemmel nem igazán. Volt egy Metallicas epizód, amiről lemaradtam, de itt a neten ráleltem. Íme négy részletben:

4 megjegyzés:

dorottya írta...

ja, főleg,amikor lecsúszott a" Sajó "! :))))

Hungarian betyár írta...

Aha! Szóval lecsúszott a folyó!
Akarsz róla beszélni?
:)

dorottya írta...

szóval kilested! :))))

Hungarian betyár írta...

Egyébként is, most nem csúszik, hanem árad!
:)