2009. október 22., csütörtök

Újra munkában...

Hát vége a "pihenésnek"...Belecsaptunk újból a lecsóba. Megy a munka, azaz kis megszakítással folytatódik. Olyan érzés, mint ha nem is esett volna ki ez az egy hét. Vagyunk, vagyok megint abban a sokat emlegetett mókuskerékben. De valahogy mégis jó így. Öregszem talán? Nem mintha annyira hiányzott volna, de semmi "megrázkódtatás" nem ért. Bezzeg régebben! A szabadság végeztével, de még iskolás korban a vakáció befejezésekor is betegnek éreztem magam. Fájt a lelkem és nehezemre esett eleget tenni a kötelezettségeknek. Kellet egy kis idő, hogy belerázódjak mind a tanulásba, mind a munkába. De most nem érzem ezt. Vagy lehet, hogy csak most nőttem fel? Vagy ténylegesen megszerettem a panziót? Ki tudja!

2 megjegyzés:

dorottya írta...

hát a visszaszokással nekem még erős gondjaim vannak ! :(
Ezért kicsit félek is hazamenni, pedig nagyon hiányzik, de utána nehéz visszarázódni! és ahogy öregszem egyre szentimentálisabban érintenek ezek a dolgok.jó lenne néha kicsit kevesebbet érezni!

Hungarian betyár írta...

Hááát! Pedig nem ártana asszimilálódni! Tudom, hogy nem egyszerű...